niedziela, 21 lutego 2016

Black & White

  Końcówka lutego motywuje do działania. Brak śniegu i mrozu uświadamia mnie, że już za moment nadejdzie wiosna. Zimowe kozaki rzuciłam w kąt  na rzecz wygodnych botek i adidasów- to takie wiosenne prawda? 

Dzisiejsza stylizacja to 100% klasyka. Czarny futrzany sweter troszeczkę w stylu oversize, idealnie nadający się i w zimę i na wczesną wiosnę. Połączyłam z legginsami w kratę, białymi adidasami oraz małą, zgrabną torebką. Oufit zwyklaczek czyli  taki na codzień, właśnie taki zestaw lubię jest dobry na wyjście do szkoły oczywiśćie bez czerwonej szminki na ustach, zakupy czy wyjście do znajomych. Dla mnie grunt to dobrze czuć się w tym co mamy na sobie.

 A ja Was zapraszam na dzisiejszą stylizację,którą dla Was przygotowałam :) !

 

Sweter- ZARA

Legginsy- SINSAY

Torebka-RESERVED

Buty- Allegro

Naszyjnik- SINSAY


                               
                     Widzimy się w następnym poście i  w komentarzach ;*

6 komentarzy:

  1. Dobry zestaw! Podobają mi się zarówno ciekawe spodnie, jak i ten przemiły sweter, a buty świetnie pasują do całości. Brawo! :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)
    super futrzak <3

    i dostrzeglam piękne pazurrrrki- szkoda, że tak mało je widać :(

    super wyglądasz, a dlugoście wlosow, mega zazdroszczę !

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękna kratka :-) i do tego ten puchowy sweter ! rewelacja! śliczna jesteś , śliczny look!! dołączam do obserwatorów! :-) miłego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweterek! uwielbiam takie puchacze:)

    OdpowiedzUsuń